Waar haal ik mijn rode bril op?
Bij de MAF-stand. Laat je bevestigingsmail zien en je krijgt je bril direct mee.
Moet ik iets betalen voor de bril?
Nee, de rode Opwekking-bril is gratis. Je hoeft alleen je bril te claimen via het formulier.
Kan ik ook een bril voor iemand anders meenemen?
Iedereen claimt zijn of haar eigen bril. Stuur je vriend(in) dus snel de QR-code door en vorm samen Team Rood.
MAF is een CBF Erkend Goed Doel met ANBI-status

